رم 1600 بگذارید . دانگرید میشه به 1066
کاربر شهرسختافزار
با سلام
من میخواستم رم Apcer 4GB UNB PC3-12800 CL11 با باس 1600 روی مادر برد P41T-D3P با سی پی یو E2200 بگذارم . خواهشمند است خواهشمنداست راهنمایی فرمایید.
کاربر شهرسختافزار
این مادربرد رم با حداکثر فرکانس 1066 رو پشتیبانی می کند که در صورتی که رم های فرکانس بالا استفاده کنید تا 1066 بیشتر فعال نیست.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks