سلام
بنده امروز با مشکلی مواجه شدم که توسط شرکت آواژنگ توانستم حق خود را دریافت کنم
یک کارت گیگا GTX 960 خرید کرده بودم که مشکل داشت و فقط چند ساعت از خرید من گذشته بود با مراجعه به فروشنده متوجه شدم که فروشنده زیر بار تعویض کارت نمی رود.
بعد از کلی بگو مگو بلاخره به اتفاق کارمند فروشگاه به شرکت آواژنگ مراجعه کردیم
بعد از اینکه مشخص شد کارت مشکل دارد. قرار شد کارت تعویض بشه اما اینکه به نام چه کسی تعویض بشه باز بین بنده و فروشنده دعوا شد.
کارمند شرکت اواژنگ حق را به من داده و کارت را جهت تعویض بنام فروشنده رسید کرد
واین تصمیم آواژنگ موجب شد که من بتوانم پول خود را دریافت کرده و اقدام به خرید که کارت دیگر بکنم
مرسی از آواژنگ که منصفانه بین بنده و فروشنده داوری کرد






پاسخ با نقل قول
Bookmarks