چیپ های گرافیکی Nvidia با بالا رفتن پروسه یک صدای نویز خفیفی تولید میکنند . اگر منطورتون اون هست خیر اون طبیعی و نرمال هست و این مورد ربطی به سازنده کارت و coil whine ندارد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ATER برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks