سلام سال نو مبارک
من یه سوالی ذهنم رو درگیر کرده
توی سری گرافیک های جدید مخصوصا برای برند گیگا صدای نویز از خازن ها (coil nois) زمانی که گرافیک زیر لود میره خیلی شایع شده.
درصورتی که کسی گرافیک آک بخره و ببینه همچین مشکلی داره شما گرافیک رو تعویض میکنید ؟
اگر نه چطور این موضوع رو حل میکنید؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks