اميدوارم اين حركت كه روندي رو به رشد در راستاي مشتري مداري هست ادامه داشته و حتي شركتهاي ديگر هم به اين كار تشويق بشوند . چون خريداران ميتوانند خيلي از مشكلات خودشون رو قبل از مراجعه به گارانتي توسط اين پرسش و پاسخ مرتفع كنند .
اميدوارم اين حركت كه روندي رو به رشد در راستاي مشتري مداري هست ادامه داشته و حتي شركتهاي ديگر هم به اين كار تشويق بشوند . چون خريداران ميتوانند خيلي از مشكلات خودشون رو قبل از مراجعه به گارانتي توسط اين پرسش و پاسخ مرتفع كنند .
*MoJtAbA* (22-01-14), Aaron Swartz (05-06-16), abbasghamary (30-01-14), alksdj (23-01-14), Commilion (30-03-17), MARINE (23-01-14), nima_hl (22-01-14), SajjadKhati (05-06-16), Shahryar (23-01-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks