با سلام و خسته نباشید؛
جای بسی خوشحالی و امیدواری داره که همیشه آواژنگ به کاربران اهمیت میده و از معدود شرکت هایی هست که کاربرانش رو تقریباً بی پاسخ نمیذاره. هر چند پاسخ ها بعضاً کامل و صریح نیستن؛ اما خب باز هم جای شکرش باقیست.
چند سوال دارم و امیدوارم با پاسخ خوبی مواجه شم به گونه ای که به قول معروف حرف برای گفتن نذاره و بگیم حرف حساب، جواب نداره!
1- تفاوت دو مادربرد GA-Z87X-UD3H با GA-Z87X-UD4H به جز رنگشون که آبی و قرمز هست، در چه مواردی هست؟
2- چه توجیحی برای قیمت گران GTX 780 گیگابایت در مقابل GTX 780 ایسوس وجود داره؟ (اختلاف قیمت، نیم میلیون تومان می باشد که رقم قابل توجهی است!)
3- GTX 780 Ti غیررفرنس گیگابایت و GV-N780GHZ-3GD کی وارد ایران میشن و آیا قیمت مدل گیگاهرتز ادیشن، بیش از 3 میلیون خواهد بود؟
4- وضعیت موجودی مادربردهای سوکت 2011 گیگابایت چقدر در کشور اسفناک هست؟! از 5 مدل برند گیگابایت، ظاهراً به جز یک مدل UP5، مدل دیگری موجود نیست!
5- علت عدم واردات و توزیع به بازار برخی از محصولات گیگابایت در چیست؟ مثل مادربرد Sniper B5 یا H77 , B85 های گیگابایت. مادربردهای سری AMD که موجودیشون چندان جالب نیست یا کارت های سری ×××7 گیگابایت که اون اوایل وارد شد و خیلی زود هم اتمام موجودی شد! آیا فکر نمی کنید سایر برندها مثل ایسوس بازار این میدرنج های بازار رو به دست گرفتن و شرکت آواژنگ از این حیث ضرر کند؟ آیا امکان واردات محصولات خاص و سفارشی از سوی خریدار یا فروشنده وجود داره؟
6- قبلاً گویا در مورد شیوه ی قیمت گذاری محصولات آواژنگ اینطور بیان شده از سوی مسئولین که شرکت آواژنگ قیمت ها را تعیین نمی کند و مربوط به خود شرکت گیگابایت هست و این شرکت تعیین می کند! اما در محافلی که ما به نقل از شرکت آواژنگ بیان می کردیم، این پاسخ را جز کذب و دروغ، چیز دیگری استنباط نکردند! متاسفانه به دلیل پاسخ دادن آواژنگ به صورت سربسته به کاربران، تحریک بیشتری بینشان ایجاد می کند!
7- شرایط اخذ نمایندگی آواژنگ چگونه است؟ فرمی در سایت وجود داره جهت اخذ نمایندگی... اما خب بعضی از اشخاص مثل بنده، بعضی از شرایط رو ندارن که طبعاً نمی تونن فرم رو پر کنن! مثل عدم داشتن جواز کسب... مثل مدیر مسئول... مثل منشی و ... . یک نفر شخص هست همه کاره! آیا این افراد نمی تونن نمایندگی بگیرین؟ در مورد جزئیات اخذ نمایندگی بفرمایید که شرایط کاری و سفارشات به چه صورته؟ آیا باید خریدها زیاد و چندین تعداد باشه؟ ضمناً خرید بنده؛ فقط و فقط قطعات High-End بازار خواهند بود!
8- آیا باز هم سمیناری برای کاربران در پیش هست از سوی آواژنگ؟ اگر بله، حدود زمانش رو هم بفرمایید، خوشحال میشیم.
9- مدتی قبل از مسئولین آواژنگ وقتی در مورد موجودی های نامناسب شرکت پرسیده می شد؛ در پاسخ می گفتن تمرکز شرکت گیگابایت، بیشتر بر روی محصولات ساخت یافته همچون؛ لب تاپ، تبلت، لوازم جانبی و ... هست. اما علتش رو نفرمودن! شما بفرمایید...
از این گذشته، وضعیت تبلت و لب تاپ های گیگابایت که بسیار کم هست در بازار و شخصاً تا به حال مدلی ندیدم!
البته در مورد لوازم جانبی، انصافاً تکمیل موجودی نسبی آواژنگ رو به وضوح میشه در سایت چاره دید و بخش اعظمی از محصولات لوازم جانبی آواژنگ در سایت چاره، خودنمایی می کنه که لایق قدردانی است!
10- نمی تونید امکانی قرار بدید که خیلی سریع تر از ایمیل زدن و تلفن بتونید پاسخ بدید؟! مثلاً فروشنده ای قصد خرید کالایی از برند گیگابایت به قیمت همکار یا عمده یا شرکتی داره. نیاز داره که خیلی سریع با مسئولین آواژنگ ارتباط برقرار کنه و یک محصولی سفارش بده و شما هم براشون بفرستید اگر چنین امکانی فراهم هست؟ مثلاً پیشنهادی که مد نظر بنده اس، امکان ارتباط چت توسط Yahoo اگر فراهم می بود، خیلی عالی می شد. یا حتی برای نماینده های شرکت گیگابایت که قصد سفارش یا استعلام موجودی و قیمت دارن. اینها چطور با شما ارتباط برقرار می کنن به صورت آنی؟!
در کل نظر و پیشنهادم این بود که امکانی فراهم کنید که خیلی سریع بشه با مسئول تامین کننده ی بازار آواژنگ، ارتباط سریع برقرار کرد. یکی از اینها که مد نظرم بود، Yahoo بود. حالا می تونه چیزهای دیگه ای هم همچون چت از طریق خود سایت آواژنگ هم باشه به عنوان پشتیبانی آنلاین. یعنی این هم اگر چه خیلی عالی نیست؛ اما باز هم غنیمتی هست واسه خودش!
11- علت گران بودن اِسپیکر Z906 در چیست؟! کسانی که استفاده کردن از این اسپیکر، دیدگاهشون این بود که این بلندگو، نصف قیمت 1,350,000 تومانیی که داره، ارزش خرید داره! نسبت به قیمتش، میگن ناامید کننده اس...! یک میلیون و 350 واقعاً رقم بسیار بالا و قابل توجهی برای یک اسپیکر هست. البته اگر به همین اندازه، بازدهی و خروجی حرفه ای ارائه بده، هرگز مورد انتقاد نخواهد بود به نسبت قیمتش! اما خب این چیزی هست که شاهدش هستیم و میگن به نسبت قیمت بالاش، توجیه خرید پایینی داره.
امیدوارم مسئولین محترم آواژنگ در پاسخ به سوالات فوق، از واژه ی "بنا به دلایلی ..." استفاده نکنند و پاسخی روشن و واضح دهند!!
این جمله به صورت خودجوش توسط اکثر مسئولین آواژنگ به کاربران پاسخ داده می شود که؛
- بنا به دلایلی اینطور هست...!
- بنا به دلایلی قصد واردات نداریم...!
- بنا به دلایلی اینطور قیمت خورده...!
- بنا به دلایلی به ما مربوط نمی شود...!
- بنا به دلایلی باید شرکت گیگابایت پاسخگو باشد...!
- بنا به دلایلی ما قیمت گذاری نمی کنیم...!
- بنا به دلایلی چنین مواردی، امکان پذیر نیست...!
- و ...!
اما سوالی که در ذهن کاربر نقش می بندد، این است که بنا به چه دلایلی...؟!
Bookmarks