گرافیک wii اصلا قابل مقاسه با xbox360و ps3 نیست.بیشتر کسایی که این کنسول رو می خرن زیاد باهاش بازی نمی کنند.
گرافیک wii اصلا قابل مقاسه با xbox360و ps3 نیست.بیشتر کسایی که این کنسول رو می خرن زیاد باهاش بازی نمی کنند.
Quick (31-10-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks