براساس صحبت های استودیوی Ready at Dawn، عنوان The Order: 1886 اولین بازی ای می باشد که در کنسول های خانگی از تکنولوژی MSAA 4x برای بخش Anti-Aliasing بازی استفاده می کند.
اما به تازگی برنامه ریز موتور بازیسازی استودیوی Ready at Dawn در حساب شخصی خود اشاراتی دیگر مبنی بر استفاده از یکی دیگر از تکنولوژی های بسیار گران صنعت بازیسازی در عنوان The Order: 1886 کرده است.
آقای Matt Pettineo در حساب شخصی خود گفته است که:
این تکنولوژی همانند تکنولوژی Nvidia’s advanced TXAA که در نسخه ی Pc عنوان Watch Dogs و کارت های گرافیکی Nvidia می باشد است.زمانی که شما زیاد بر روی Temporal Anti-Aliasing کار می کنید متوجه خواهید شد که آنها را در زندگی واقعی خود نیز مشاهده می کنید.
Bookmarks