با سلام و ظهر بخیر
---
اوایل ماه جاری ما خبر از معرفی ویژگی تقسیم صفحه نمایش در اپل آیپد پس از معرفی iOS 8 در کنفرانس WWDC ماه آینده دادیم. که البته نبود این ویژگی در تبلت شرکت اپل توسط تبلیغات مایکروسافت اشاره شد.در ادامه خبر با ما همراه باشید.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
احتمال آماده نشدن ویژگی تقسیم صفحه نمایش برای اپل آیپد تا کنفرانس WWDC






پاسخ با نقل قول

Bookmarks