win:7
ram:8
cpu:core i7
..........................
بله.آخرین ورژن DirectXنصب کردم!
کاربر شهرسختافزار
win:7
ram:8
cpu:core i7
..........................
بله.آخرین ورژن DirectXنصب کردم!
*MoJtAbA* (13-04-14)
کاربر شهرسختافزار
ببینید اگه اروری میداد راحت میشد فهمید که مشکل از کجاست ولی حالا که اروری نمیده پس شاید مشکل از کرک باشه. یه کرکِ دیگه دانلود و توی مسیر بازی بریزید به احتمال زیاد مشکل حل خواهد شد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط my20132 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (14-04-14)
کاربر شهرسختافزار
آخه جالب اینجاست که یه کرک دیگه هم دانلود کردم!!
ولی حل نشد!!!
*MoJtAbA* (15-04-14)
سلام من یک آپديت1.0.7.0 رو از دو سایت مختلف دانلود کردم هر دو یک فایل media1.cab. داره که باز نميشه چیکار کنم نه اکسترت میشه نه باز میشه
سلام دوستان من هرکاری میکنم تو ویندوز ٨.١ این ارور xlive.dll حل نمیشه از چندتا سایت مختلف xlive.dll رو دان کردم windows xlive هم اپدیت اخرین نسخس
سیستم عامل من 64 بیتی هست
اگه ویندوزو به 32 bit و ویندوز سون یا ایکس پی تغییر بدم درست میشه؟!
سلام دوستان من جی تی ای شهر آزادو خریدم از محل بعدش الان ارور xlive.dll میده دیشب رفتم دان کردم ریختم تو system 32 ولی درست نشد دوما ویندوز لایو ام اخرین بروز رسانی رو داره
ویندوز من هشت و یکه و شصت و چهر بیت ای هستش.
کمممممممک
اگه ویندوزو به سی و دو بیت تغییر بدم درست میشه یا سون نصب کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تروخدا پاک نکنید جواب بدیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینگونه بی تو ببین چنگ بر آسمان می زنم بی محابا
====================================
=========
=========
=========
====================================اینگونه بی تو ببین چنگ بر آسمان می زنم بی محابا...
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks