میشه کرک پچ جدید رو بذارید ؟ اگه میشه لینک مستقیم بذارید چون لینک راپیدشر کار نمیکنه ...
آقا درایور 9.7 ATI رو از اینجا باید دانلود کرد ؟ میشه بگید کدوم لینک ؟
منتظر کمک دوستان همیشگی هستم
کاربر شهرسختافزار
میشه کرک پچ جدید رو بذارید ؟ اگه میشه لینک مستقیم بذارید چون لینک راپیدشر کار نمیکنه ...
آقا درایور 9.7 ATI رو از اینجا باید دانلود کرد ؟ میشه بگید کدوم لینک ؟
منتظر کمک دوستان همیشگی هستم
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks