با سلام به همه دوستان
ممنون میشم serial number این بازی رو در پاسخ برام بنویسید تا بتونم وارد بازی بشم و بفهمم که شماها از چی صحبت میکنید.
من که بجز حسرت خوردن ؛ فعلاً کاری نتونستم بکنم.
کاربر شهرسختافزار
با سلام به همه دوستان
ممنون میشم serial number این بازی رو در پاسخ برام بنویسید تا بتونم وارد بازی بشم و بفهمم که شماها از چی صحبت میکنید.
من که بجز حسرت خوردن ؛ فعلاً کاری نتونستم بکنم.
آخرین ویرایش توسط ehsanghafari در تاریخ 18-07-09 انجام شده است
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks