آره میلاد جون .
من PS3 یا 360 میخوااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااام. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SSA Super V.I.P
آره میلاد جون .
من PS3 یا 360 میخوااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااام. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
ساسان جان یه X360 بخر البته الان نه چون هم گرونه هم به قول بامداد بازم گرون میشه !!!!
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
غیر مجازه همه جا توی پایتخت میدن 12 تومن پسرخالم یه جا گیر آورد می ده 7 تومن ..... بعضی جاهام میدن 10!
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Quick برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میلاد جان اگه می تونی یه دونه هم برا ما بفرست.اخه شهرستان که گیر نمیاد هر چی هست پایتخت باید گیر بیاریبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید (قیمتش مهم نیست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
حالا ارزش داره 10 تومن پول بدیم پاش یا یکم صبر کنیم ارزونش کنن؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Quick برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
کاربر شهرسختافزار
در مورد قیمت xbox360 کسی کاهشی مشاهده نکرده؟!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من دیگه حتما باید یه xbox360 بخرم!
یادمه به crysis هم 10 نداده بود gamespot حالا که به ابن بازی 10 داده جای تعجب داره! (یعنی واقعا باید زیبا باشه که یک چنین امتیازی گرفته)
قیمتا که اومد پایین دوستان ما رو هم بی اطلاع نذارن!
با تشکر.
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
SSA Super V.I.P
بابا شماها سر 10 تومن بحث می کنین ؟!؟!؟
ما XBOX360 نداریم ، اگر داشتیم که 10 تومن سهله ! من تا 50 تومن هم میدادم !
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
PCminister (29-04-08)
ما برای این 10 تومن ها تا پاسی از شب داشتیم رخت می شستیم! :دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
بامداد می گفت قیمتش شده 540! ولی من که چشمم آب نمیخوره! آخه تحریم شدیم حتما قیمتش بالا می مونه!!! حالا صبر کنیم ببینیم چی میشه چون توی این موقعیت خریدن اشتباهه چون ممکنه یهو بیاد پایین!!!
محمد جان شمام آدرست رو بده با پست میفرستم برات میفرستم!!!!
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks