ليست به روز شد
بازي هاي زير به ليست اضافه شدند:
Call of Duty: Ghosts
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بررسي بازي
عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت هميشگي، قرار است اين بار توسط استوديوي Infinity Ward ساخته شود ولي مهمترين تفاوتي که با نسخههاي قبلي دارد، اين است که ديگر خبري از دنبالههاي Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جديدي را پياده سازي کنند. در سال ???? آمريکا به يک کشور ضعيف تبديل شده است و ديگر همانند گذشته از تجهيزات نظامي پيشرفتهاي برخودار نيست و اين بار کشورهاي آمريکاي جنوبي که حرف اول را در زمينهي نظامي ميزنند وارد جنگ ميشوند و قصد دارن تمامي بقاياي آمريکا را با خود به غارت ببرند. بنابراين تنها روزنهي اميد آمريکا، به گروه اشباحي است که از جوخههاي مختلف تشکيل شده است که هدف اصلي آنها، مقاومت در مقابل اين استعمارها خواهد بود. در واقع اين گروه توسط آخرين افراد US Special Ops Forces پرورش يافتند تا بتوانند بر عليه کشورهايي که آمريکا را به تصرف در آوردند، ايستادگي کنند. نکتهي قابل توجه اين است که ديگر همانند نسخههاي گذشته، مأموريتهاي فرعي در بخش جدايي قرار نخواهند داشت و بازيکن براي اين که بخواهد مأموريتهاي فرعي CoD: Ghosts را انجام دهد، ميبايست در طول بخش Campaign بازي، آيتمهايي را جمع آوري کند که به وسيلهي آنها بازيکنان ميتوانند مأموريتهاي جديدي را باز کنند.
ممکن است بازيکني هيچ کدام از اين آيتمها را پيدا نکند، در اين صورت وي شانس خود را براي تجربه کردن مأموريتهاي بيشتر از دست خواهد داد. سازندگان بيشتر از همه روي روابطي که بين شخصيتهاي بازي شکل ميگيرد مانور زيادي داده است. زيرا شخصيت اصلي بازي دو برادر هستند که حاضرند براي يکديگر فداکاري کنند و اين حس به زيبايي در اين نسخه تداعي شده است. Call of Duty: Black Ops II اولين نسخه از اين سري بود که در آن، Set-Pieceها به طور کامل برنامهريزي نشده بودند و روايت بازي را از حالت "کاملاً خطي" خارج کرد و در نتيجه با واکنشهاي مثبت روبرو شد. با اين حال IW در اين نسخه هم قصد دارد راه Treyarch را ادامه دهد و گزينههاي زيادي را روي ميز قرار دهد تا بازيکنان بتوانند خودشان ادامهي داستان را انتخاب کنند.
شايد برگ برندهي سري Call of Duty تا الآن، گيمپلي آن بوده است که سازندگان اين سري با اضافه کردن المانهاي جديدي موفق شدند که اين سري را به پرطرفدارترين فرنچايز تاريخ تبديل کنند. در واقع CoD بيشتر قصد دارد که بازيکنان يک تجربهي سينماتيکي از آن داشته باشند. صحنههايي در طول مأموريتهاي بازي رقم ميخورند که پر از هيجان و دلواپسيهاي فراوان خواهند بود. اولين چيزي که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموريتهايي است که قرار است در درياها و يا حتي اقيانوسها انجام شود. تعقيب و گريز در زير آب و ميان جلبکها به طور قطع براي شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار يکي از قابليتهاي جديدي است که ميتواند به بازيکنان کمک بسيار زيادي کند. همچنين لازم به ذکر است که براي اولين بار در زير آب، بازيکنان شاهد نبردهاي سنگين خواهند بود. مأموريتهاي بازي به طور کلي وسيعتر شده است و سگها هم نقش بسيار پر رنگي را در طول بازي ايفا ميکنند. تيم سازندهي CoD: Ghosts بارها به اين موضوع تأکيد کردهاند که هدف آنها ساخت يک بازي خشن با شکنجههاي شديد نيست بلکه آنها ميخواهند با وفاداري به نسخههاي گذشته، صحنههايي را پديد آورند که از يک شوک معمولي بيشتر باشد و بازيکن را درگير خود کند.
موتوري که قرار است براي ساخت اين بازي استفاده شود، نسخهي بهبود يافتهي همان انجينهاي گذشته است که اين بار IW Engine Next Gen ناميده ميشود. تمرکز اصلي سازندگان روي نسخههاي نسل بعد Call of Duty: Ghosts است پس بايد انتظار يک گرافيک بسيار قدرتمندي داشته باشيد. همان طور که اذعان شد، در بازي مأموريتهايي در زير آب وجود خواهد داشت. بنابراين طراحي آب و افکتهاي آن ميتواند تأثير مستقيمي روي آن داشته باشد. با توجه به نمايشي که از اين بازي مشاهده کرديم، خوشبختانه سازندگان روي طراحي آب وسواس زيادي انجام دادند و در کنار آنها، محيط زير آب را هم با دقت و ظرافت خاصي طراحي کردند. انفجارهايي که رخ ميدهد از جزئيات خوبي برخوردار هستند و افکتهاي آتش نيز به خوبي طراحي شدند. موجودات آبزي هم به خوبي شکل گرفتهاند که مرجانها، جلبکها، کوسهها و ماهيها از مهمترين آنها خواهند بود. رنگ بندي اين موجودات از دقت خاصي برخوردار هستند و تنوع زيادي را به کالبد CoD: Ghosts تزريق ميکند. مراحل بازي نسبت به نسخههاي گذشته کمي تيرهتر شده است و اتمسفر بخصوصي در آن ديده ميشود. نورپردازي و سايهزنيها به نظر ميرسد که پيشرفت کردهاند و سايههاي کاراکترها به صورت دايناميک هستند. اين سري معمولاً کاتسينها و صحنههاي سينماتيکي فوقالعادهاي دارند. اين نسخه هم از اين قاعده مستثني نخواهد بود و سازندگان وعدهي وجود صحنههاي سينماتيک با کارگرداني عالي را دادهاند تا بازيکن را ميخکوب خود کند. با کمک تکنولوژي Sub D تصاوير و نمايهها به خوبي جلوه ميدهند و البته براي طراحي محيط و کاراکترها، از چند ضعلي Polygon زيادي استفاده شده است تا جزئيات بيشتري به چشم آيد. بازيهاي شوتر ميبايست از Frame Rate بالايي برخوردار باشند و افت فريم ميتواند پيامدهاي جبران ناپذيري براي يک بازي با اين سبک و سياق داشته باشد. بنابراين قرار است اين بازي روي ?? فريم در ثانيه اجرا شود که ميتواند انتظارات طرفداران سبک FPS را برآورده کند.
منبع توضيحات: وبسايت بازي سنتر
منبع: www.downloadha.com
Bookmarks