آقا مودم چنده؟ با وای فای!
آقا مودم چنده؟ با وای فای!
Thug Life
عضو VIP شهرسختافزار
عزیز موضوع این تاپیک چیز دیگه ای هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط shah.In برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس نباید سوال یا مبحث دیگری جز موضوع این تاپیک مطرح بشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بهتره شما این سوال رو در تاپیک مخصوص به خودش یعنی کارت های جانبی (مودم، صدا، کپچر و...)
مطرح کنی
shah.In (10-01-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks