درود ...
این بنده خدائی که تو پرشین تولز قفل مجموعه رو شکسته بود و به فروش گذاشته بود ... که البته اگه پستها رو هم بخونید متوجه میشید واسه بعضیا مجموعه رو ناقص فرستاده یا سی دی خش داشته یا خونده نشده ... اینا بماند ...
من با شرکت تماس گرفتم ... الان پیگیرش هستن که طرف رو گیرش بیارن ...
دیگه مملکت به این کشکی هم نیست ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منتظر خبرهای جدید باشید ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







Bookmarks