درود. من خودم به خاطر پشتیبانی بهتر کارتای ای ام دی رو ترجیح میدم. فعلا ۳۸۰ از ۹۶۰ بهتر عمل کرده. نه متاسفانه تعویض ندارم.پشتیبانی بهتر به این خاطر میگم که ۲۷۰ ای ام دی هنوزم هنوزه عینمرد میجنگه ولی ۷۸۰ تی ایکجاس؟ ۹۷۰ که از ۳۹۰ بهتر بود چرا الان اومده نزدیکای ۳۸۰ ؟ نظر شخصیه. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنده ۹۶۰ ای وی جی ای داشتم دو گیگ بوده. چهارگیگشو نداشتم نمیتونم دقیق نظر بدم ولی بخاطر ۲۵۶ بیت بودن پهنای باتد ۳۸۰ درمقابل ۱۲۸ بیتی بودن ۹۶۰ روی کاغذ ای ام دی بهتره. ولی نمیتونم نظر دقیق بدم چون بعضی بازیا انویدیا بهتره بعضیا ای ام دی ولی تو دایرکت ۱۲ ای ام دی بهتره بی شک. حتی سری ۳۰۰.








Bookmarks