سلام
بله همین رمها هستند !
فکر کنم شما منظورتون از 30 تومان قیمت هر کدام بود که کمه برای این رمها در این بازار ! کمیابی و اعلا بودن این رم !
سلام
بله همین رمها هستند !
فکر کنم شما منظورتون از 30 تومان قیمت هر کدام بود که کمه برای این رمها در این بازار ! کمیابی و اعلا بودن این رم !
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks