داداش گرافیکه که تعمیر میشه ولی خرجش زیاده نمیصرفه به گرافیک.ریله یا از رم میگیره؟

مادربرده ولی یه چیزه خوبیه بوت نمیشه یعنی چی؟ یعنی کلا نمیاد بالا یا مثلا تو خود بایوس و اینا میاد ولی از رو هارد بوت نمیشه؟ یه مقدار واضح تر بگو
درود
گرافیک و نمی دونم

مادربرد قطعات رو که وصل کنید بوق میزنه یه چیز مثل اخطار رم باشه یا کارت گرافیک من میگم به احتمال زیاد از بایوس باشه چون یه که جامپر کیلر سیموس رو جابه جا کردم بالا اومد ولی دوباره بعد از خاموش کردن همون طوری شد یا تو ویندوز کیبورد یا موس کار نمی کنه و دوباره با کیلر سیموس کار می کرد و دوباره همون طوری می شد چون حوصله تعمیرات ندارم یه مادربرد دیگه خریدم