شرمنده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
شرمنده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام دوست عزیز میخاستم بدونم CPU با فنه اورجینالشه یا نه
هنوزم مشتریم
170
داداش یه خورده هم شما کوتاه بیایین ما که اینهمه باهاتون راه اومدیم
کاربر شهرسختافزار
سلام داداش خواستی زنگ بزن چیکارت کنیم دیگهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط fujan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks