ممنون دوست گرامی از پیشنهادتون ولی آقا مهراد هم اینو قبلا پیشنهاد کرد ولی در صفحات قبلی گفتم که اینو مین رو دو ماه پیش برای یه نفر خریدم ولی دو موضوع برای من مسئله شد :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط WORYA_SH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1. این مین خنک کننده قوی نداره و فقط یه هیتسینگ ساده داره
2. روی جعبه نوشته بود corecell ولی هر چی روی برد گشتم نبود
البته ببخشید که اینقدر در مورد خریدم سوال میکنم
چون این طوری که من متوجه شدم مین خوب زیر 100 تومن برای amd اصلا نداریم
راستی نظر دوستان در مورد asus m2ne چیه ؟؟ تا جایی که یادم هست دو ماه پیش قیمتش 105 تومن بود الان هست ؟ کسی کار کرده ؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks