مرسی با corei3 2120 ببندم خوبه ؟ نظر شما چیه؟ البته قبلا مین MSI Z77A-G43 رو انتخاب کرده بودم 300 بود الان نمیدونم اصلا هست یا نه و قیمتش چنده
کاربر شهرسختافزار
مرسی با corei3 2120 ببندم خوبه ؟ نظر شما چیه؟ البته قبلا مین MSI Z77A-G43 رو انتخاب کرده بودم 300 بود الان نمیدونم اصلا هست یا نه و قیمتش چنده
آخرین ویرایش توسط mehdihai در تاریخ 17-02-13 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
Core i3 2120 یک پردازنده دو هسته ای هستش و برای 3dsmax مناسب نیست و یک فنومII چهار هسته ای بهتر عمل میکنه!
شما سقف بودجه و نوع کاربری را دقیقا تعیین کنید،و همچنین تعیین کنید که قصد خرید چه قطعاتی را دارید! و اینکه وجود پورت های USB 3.0 و SATA III ضروری هست واستون یا خیر! تا بتونیم یک سیستم مناسب معرفی کنیم
کاربر شهرسختافزار
انگار قیمت ها داره میاد پایین البته اینجوری اخبار گفت دیگه با خداس اگه ممکنه یه سیستم قوی با corei5 ivy و یه سیستم متوسط با corei3 ivy معرفی کنید.خیلی ممنون
کاربر شهرسختافزار
فدات نیما جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نیما جان؛من این مادربرد را که تصویرش را گذاشتم و خودم 190 خریدم،دقیقا 870-C45 هستش که باکسش به شکل زیر هست که سری FX درج شده روش.اما در مورد مادربرد 870 هم چیزی که در بازار تهران به قیمت حدود 240 هزار تومان بفروش میرسد با تصویر شما زمین تا آسمان تفاوت دارد
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و خود برد را که داخل کیس بستم به شکل زیر هست(روش فنوم 955 بستم،اما بلک سوکت بودن و سوکت 8 پین برق CPU مشخصه)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
لینکش هم اینه در سایت MSI
آمار گرفتم از همکار،1 عدد دیگه داره که به همین قیمت 190 بهم میده؛ بیشترشو هم نمایندگیش داره،نهایتا 200 تومن بیشتر نیست. هر تعداد خواستید براتون میگیرم. اما برام عجیب که چرا تهران از شهرستان عقبه! شما مطمئن هستید که درست آمار گرفتید؟ مادربردی که الان تو بورس بازار هستش و به وفور یافت میشه،همینی هستش که بنده لینک و تصویرشو گذاشتم. مطمئن باشید قیمت تهرانش ارزان تر هم هست.
من خودم سری 870-C45 وایت سوکت ندیدم و از روی ظاهرش یادمه که این برد را همیشه به اسم 770-c45 میگرفتم و اگر MSI چنین بردی را با چنین نامگذاری روانه بازار کرده باشه،به نظرم به شدت فریبکارانه هستش و آبروی خودش را برده با این حربه های مزخرف! و از این لحاظ،ازراک را ستایش میکنم که در نامگذاری هاش به شدت صریح و روشن عمل میکنه.
سلام مظاهر جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Over_Cracker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این لینک رو ببین
http://www.msi.com/product/mb/870-C45.html
این بردی بود که من دیدم و کلی عصبانیم کرد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان بچه ها را فرستادم آمار دقیقش را بگیرند تا ظهر همه آمارشو در میارم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پینوشت : من اینقدر از این نامگذاری msi روی این بردش ناراحت شدم که سال گذشته هم براش چند تا پست جانانه زده بودم ولی این سری fx باز یک حرفی برای گفتن داره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks