چجوری میشه با شما ارتباط برقرار کرد؟؟؟
یکسری تعمیرات دارم
و یکسری قطعات معیوب
سپاس
سلام
من فقط قطعات خراب معیوب رو میخرم . اون هم در تاپیک در بازارچه اعلام کنید .