سلام دوست عزيز. با اين پول سيستم خوبي ميشه بست که تقريباتوي هيچ چيزي کم نياره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SilaS برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چشم اين موضوع و و فضاي کافي هاردديسک هم توي سيستم پيشنهاديم در نظر مي گيرم. ضمنا من WD HD Media Player هم خريدم و سوالي در رابطه با اون داشته باشيد در خدمتم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SilaS برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چشم اينارو هم در نظر مي گيرم. و اما سيستم پيشنهادي :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SilaS برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
CPU Intel Core 2 Quad Q9400 Box قيمت 222000 تومان.
Mother Board : Gigabyte EP45UD3-R قيمت 137000 تومان.
RAM : 2*2GB Corsair/BUS 1066 Dominator CL4 قيمت 88000 تومان.
H.D.D 500GB Western Digital Green/SataII قيمت 57000 تومان.
Case Green Tuniq 3 + Power green 535A قيمت حدود 120000 تومان.
VGA : EVGA Geforce GTX260 - 896GB قيمت 260000 تومان.
DVD Writer Liteon 22X LightScribe SataII قيمت 28000 تومان.
KB + Mouse MicroSoft بسته به مدل انتخابي بين 50000 تا 1300000 تومان.
Modem ADSL Asus AM602 قيمت 46000 تومان.
Speaker Microlab M502 قيمت 20000 تومان.
Monitor Samsung Syncmaster T220P قيمت 290000 تومان.
توضيحات:
تمام قطعات تقريبا بهترين هستند. به جاي DVD Writer مي تونيد BLU-Ray Writer بخريد اما بايد حدود 150000 تومان اضافي هزينه کنيد که پيشنهاد نمي شه.
توي خريد مانيتور ذکر شده شک نکنيد که بالاترين رزولوشن و کيفيت رو در بين مانيتورهاي موجود در بازار زير 300000 تومان داره.
تا اينجا قيمت شد: 13480000 تومان!!!
خوب واسه هاردديسک اکسترنال WD 500GB که داراي سايز 5/2 اينچ باشه و تغذيه نخواد قيمتش حدود 100000 تومانه و 320GB حدود 73000 تومانه.
کارت رسيور Sky Star 2 با قيمت حدودي 68000 تومان انتخاب خيلي خوبيه.
اين سيستم تمام موارد درخواستي شما رو پوشش مي ده. توي بازار مراقب باشيد که قطعات مورد نظر خودشونو بهتون غالب نکنن. اگه تهران باشيد در صورت تمايل مي تونم خودمم براتون تهيه کنم.
سوال بود در خدمتم.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks