برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حرف شما بسیار متین است. کاملا متوجه هستم که در کمال محبت و معرفت وقت گذاشتید و جواب سوال های من را تقبل کردید.
من لیستی را که این جا فرمودید دقیق و مو به مو روی کاغذ نوشتم و بردم و چند جا نشان دادم خیلی ها نداشتند. به جز یکی از فروشنده ها. (شهرستان زندگی می کنم.)
تعجب کرد. یکی دو قطعه ای که پیشنهاد داشت را جا به جا کرد. به خصوص روی این مدل مین خیلی تاکید داشت (کیفیت قطعات و امکانات بالا)
گرافیک را هم تعجب کرد که چرا گیگا انتخاب کردم. گفتم به این دلیل که ظاهرا ایسوس توی بازار نیست. رد کرد و گفت من دیروز همین سیستم را برای یکی دیگه بسته ام.
از نظر هزینه هم که گفتم. در نظر داشتم اس اس دی و همچنین یکی از رم ها را قلم بگیرم تا خیلی بیشتر از چهار تومان نشه.
به جمع زدن نرسیدیم. گفت یکی دو تا از قطعه ها را باید از تهران تهیه کند. قرار بود قیمت قطعی را امروز بهم بگه که آن هم به خاطر نوسانات منتفی شد و توصیه کرد یکی دو هفته ای دست نگه دارم.
مجددا از وقتی که گذاشتید تشکر می کنم. ولی مطلقا آن چیزی که تصورتان بود درست نیست. اگر سوء برداشتی شده باشد مجددا عذرخواهی می کنم.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks