توضيح خاصي نداره. آره Phenom II-X4 رو هم ساپورت مي کنه.
(يه پيغام خصوصي بهتون دادم لطفا چک کنيد)
کاربر شهرسختافزار
توضيح خاصي نداره. آره Phenom II-X4 رو هم ساپورت مي کنه.
(يه پيغام خصوصي بهتون دادم لطفا چک کنيد)
آخرین ویرایش توسط reza76622201 در تاریخ 14-07-09 انجام شده است
K1LOU (14-07-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks