پس به نظر شما از قيمت فرقي بين خريد اينور عيد با شب عيد و با اونور عيد نداره؟
ارزش داره آدم بره از دوبي سيستم بيگيره يا نه؟ مثلا به جاي اينكه اينجا 400 تومان تو پاچم كنن به خاطر گروني هاي الكي برم با 200-300 تومان هزينه از دوبي بگيرم؟
پس به نظر شما از قيمت فرقي بين خريد اينور عيد با شب عيد و با اونور عيد نداره؟
ارزش داره آدم بره از دوبي سيستم بيگيره يا نه؟ مثلا به جاي اينكه اينجا 400 تومان تو پاچم كنن به خاطر گروني هاي الكي برم با 200-300 تومان هزينه از دوبي بگيرم؟
کاربر شهرسختافزار
نه عزیز فعلا که امیدی به تغییر قیمت نیست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط godparadise برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد اینکه از دوبی هم خرید کنید والا از کم و کیفش اطلاع زیادی ندارم اما فقط می دونم همین پردازنده Core i7 2600k که الان در ایران حدود 560 570 تومن قیمت داره ، قیمت جهانیش 315 دلار هست و سایر قطعات هم وضعیتی مشابه دارن.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا در نهایت تصمیم خودتتون هست.
nothing is as it seems
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks