ممنون.ولی اگه بخوام بعدا سیستم رو ddr3 کنم با اون یکی مادربرو خرجم کمتر نیست؟و cpu حتما 9950 باشه؟9300 یا 8200 که دوستان پیشنهاد دادن چطوره؟و گرافیکای 4830 و 4670 و 4770 چطورن؟و زوتاک از نوع چی؟
ممنون.ولی اگه بخوام بعدا سیستم رو ddr3 کنم با اون یکی مادربرو خرجم کمتر نیست؟و cpu حتما 9950 باشه؟9300 یا 8200 که دوستان پیشنهاد دادن چطوره؟و گرافیکای 4830 و 4670 و 4770 چطورن؟و زوتاک از نوع چی؟
یه وقت amd x4 9950 نگیری که ضرر میکنی.اینی که من میگم intel core2 quad 9550 هست.اینای که دوستان میگن خوبه.ولی من بهت پیشنهاد میکنم intel core2 quad 9550 رو بگیری.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط h_marcopolo برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
4770 خوبه.قیمتش هم 150 تومنه.اما اگه نتونستی gtx260 بگیری حتما gts250 با برند زوتاک بگیر.
رم دی دی آر تری اصلا پیشنهاد نمی شه.تو آینده نیازی نیست که از این رم استفاده کنی.چون الان هم مادربوردش گرونه و هم رمش.با این حال اگه دیدی پولت کافیه بگیر .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
h_marcopolo (26-07-09), rastdardastmibashad (02-08-09)
من تصمیمو گرفتم.مشخصات سیستمی که میخوام بگیرمو مینویسم.فقط تو چند موردش هنوز شک دارم که خواهشا شماها کمکم کنین. cpu : intel q 9950,q9300,i7 920+ m.b :giga ep45-ud3r,ep45t-ud3r+ vga: zotac gtx 260,his 4770+ ram :corsair 2*2gig ddr2/800 ,2*1 ddr3/1333+ lcd:samsung t220p,t1900+ h.d.d: western 500 sata2 32+ dvd writer:liteon 22x light scribe +power green 580b+ speaker :loghitech x530,s220,x210+ modem:dial up giga+ mouse-keyboard:a4tech gameing لطفا اون قطعاتیکه چند مورد نام بردم بهترینش رو معرفی کنین،حتی اگه بینشون نیست خودتون بگین.خیلی ممنونم.فقط اینکه اور کلاک چیه و به چه دردمیخوره؟
من تصمیمو گرفتم.مشخصات سیستمی که میخوام بگیرمو مینویسم.فقط تو چند موردش هنوز شک دارم که خواهشا شماها کمکم کنین. cpu : intel q 9950,q9300,i7 920+ m.b :giga ep45-ud3r,ep45t-ud3r+ vga: zotac gtx 260,his 4770+ ram :corsair 2*2gig ddr2/800 ,2*1 ddr3/1333+ lcd:samsung t220p,t1900+ h.d.d: western 500 sata2 32+ dvd writer:liteon 22x light scribe +power green 580b+ speaker :loghitech x530,s220,x210+ modem:dial up giga+ mouse-keyboard:a4tech gameing لطفا اون قطعاتیکه چند مورد نام بردم بهترینش رو معرفی کنین،حتی اگه بینشون نیست خودتون بگین.خیلی ممنونم.فقط اینکه اور کلاک چیه و به چه دردمیخوره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط NVIDIA>ATI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
در تکميل صحبت دوستمون جناب Nvidia>ATI بايد عرض کنم که تفاوت قيمت RAM هاي DDR2 و DDR3 لان کم شده. براي مثال دوتا 1GB Corsair DDR2/BUS800 قيمت 35000 تومان و دو تا 1GB Corsair DDR3/BUS1333 قيمتش 45000 تومانه! به نظر من ddr3 الان ديگه با صرفه شده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط h_marcopolo برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ضمنا پردازنده q9550 که واقعا يه پردازنده فوق العادست ياسش 1333 هست و اگر با DDr3/1333Mhz بسته بشه عاليه.
دوست عزيز . شما مدام قطعات مختلف رو نام ميبريد و در مورد کيفيت و کارآييشون سوال ميکنيد. پيشنهاد مي کنم مقدار پولي رو که مي خواين واسه مادربورد و CPU و گرافيک و رم به تفکيک يا تجمعي هزينه کنيد رو بفرمائيد تا راهنمائيتون کنيم. فکر کنم اينجوري خيلي زودتر به نتيجه برسيد.
NVIDIA>ATI (26-07-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks