با سوکت ۴ پین کار میکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MicroSystem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با سوکت ۴ پین کار میکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MicroSystem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
MicroSystem (23-12-09), top1tip (23-12-09)
کاربر شهرسختافزار
پس برای این سیستم پاور 330 گرین جواب میده
dvd writer حدود 30 چند تومان بالا پایین چی خوبه
کلیه این قیمت ها که میفرمایید با گارانتی معتبر هستند ؟
پاور 330 برای این سیستم زیاد هم هست ، میخواستم همین صحبتی که میکروسیستم گرامی فرمودند رو عرض کنم که از ترس هپلی عزیز نگفتم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط top1tip برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من این سیستم رو با این پاورهای 10-12 تومنی زیاد بستم مشکلی نداره
بنظرم همین حدود هزینه کن فعلا تا بعد اگر خواستی گرافیک بندازی پاور رو عوض کنی
dvd هم تعریف liteon رو زیاد شنیدم ولی چیزی که تست کردم و راضی بودم asus بوده البته با سامسونگ 26 تومنی هم مشکل هادی نداشتم یکی دو مورد خرابی داشتم که سام عوض کرده
این قطعاتی که گفتم گارانتی متفرقه ازشون ندیدم و اکثرا گارانتی خوب دارن
آخرین ویرایش توسط nima_hl در تاریخ 23-12-09 انجام شده است
hapalii (24-12-09), kakihot (24-12-09), MicroSystem (24-12-09), ripek (25-12-09), top1tip (23-12-09)
کاربر شهرسختافزار
اولا به حرف این دوتا در مورد پاور گوش ندین و همان پاور 330 گرین 27 هزار تومان اون رو بندازین پاور 10 - 12 تومانی که من نیدیم فکرکنم چون عصبی می شم سمتش نمی رم اما دیگه پاور های که برندی هم ندارند دیگه فکر کنم 17 - 18 هزار تومان باز خوبه اینجا یکی از ما ترسید . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای دی وی دی رایتر هم من که سامسونگ خریده بود 23 هزار تومان 1 سال چند ماه پیش خیلی زود خراب شد گارانتی تعویض داشت اما تنبلی کردم نبردم چون برای سیستم خودم بود چند وقت پیش برای یه LCD رفته بودم سام سرویس خیلی از انها رو اورده بودن برای تعویض یعنی تو 30 دیقه که من اونجا بودم شاید حدود 10 - 15 تایی اوردن حالا شاید جدید که گرون شده کیفیتش هم بهتره شده باشه 100 در 100 هم همینه برندی مثل سامسونگ اگر هم با همچین مشکلی مواجه بشه زود بر طرف میکنه اما همان موقع که من خریدم قیمتش 7 -8 هزار تومان از همه برند ها ارزان تر بود و 1 سال گارنتی تعویضش منو به شک انداخت حالا با اینکه فکر کنم دیگه همچین مشکلی نباشه ولی شما روزه شک دار نگیر لیتون هم ارزان هم بد نیست منم که خودم همیشه پایونیر با گارانتی سریر می گیرم 30 تا 31 هزار تومان خیلی هم خوبه حداقل برای من.
آخرین ویرایش توسط hapalii در تاریخ 24-12-09 انجام شده است
MicroSystem (24-12-09), nima_hl (24-12-09), ripek (25-12-09), top1tip (24-12-09)
کاربر شهرسختافزار
چرا پاور 10-12 تومني نيستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hapalii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اين هست 11500 تومن:
VIERA 500W
البته LOGIC 500 رو من بيشتر ميپسندم چون هم فن 12 داره هم روي Q6600 اوركلاك شده تا 3.3 واسه من جواب داد قيمتش هم همين حدود است
خواهشا از این پاورها پیشنهاد ندین ممکن هم هست خیلی خوب در بیاد 2 تا مساله مهم هست در مورد این پاورها
1- این پاورها چون سازنده مشخصی ندارن و OEM هستن ممکنه هر دفعه یه چیزی باشن و با دفعه قبل فرق کنن
در مورد گرین هم همینطوره ولی آقای عمرانی همواره دقت زیادی بخرج میدهند ولی شرکت دیگه فقط به سود ارج مینهند
2- این پاورها بدلیل فقدان پروتکشن هها مثل OCP و OVP و اکتیو PFC نبودن از ریسک بالایی برخوردار هستند
به نظر من وقتی میشه با 30 تومان پاور خوب خرید 15 هزار تومان سیو کردن و خرید پاور پر خطر هیچ کمکی به خرید سایر اقلام نخواهد کرد
با تشکر
کیوان علی نژاد
MicroSystem (24-12-09), ripek (25-12-09), top1tip (25-12-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks