سلام
من از برنامه Paint براي كارم Scrap ميگيرم اما باز نميشه چون آپن ويتش به هم ريخته اين Scrap ها با Shell scrap object handler باز ميشن كه من نميدانم كجاي ويندوز هست اگر كمك كنيد ممنون ميشم
کاربر شهرسختافزار
سلام
من از برنامه Paint براي كارم Scrap ميگيرم اما باز نميشه چون آپن ويتش به هم ريخته اين Scrap ها با Shell scrap object handler باز ميشن كه من نميدانم كجاي ويندوز هست اگر كمك كنيد ممنون ميشم
کاربر شهرسختافزار
يكي كمك كنه ديگه
کاربر شهرسختافزار
يعني كسي نميدونه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks