64 را روی دسکتاپ نصب کردم و 32 را روی نت بوک.
تو چند ثانیه ویندوز لود میشه؟(هم 32 هم 64 بیت؟) تو چند ثانه دسکتاپ لود میشه؟
کپی پیستش چجوریه؟(مثل پریویوه یا باز فرق کرده)
با نرم افزار ها که مشکل نداشتی؟