مرسی از رهنمایی شما
حرفتون کامل درسته
ولی اخه ادم تو این وضع اشفته میترسه دلار گرونتره بشه و جنس ها گرونتر
وگرنه پارسال این موقع با این پول اخرین مدل رو ادم میتونست تهیه کنه
کاربر شهرسختافزار
مرسی از رهنمایی شما
حرفتون کامل درسته
ولی اخه ادم تو این وضع اشفته میترسه دلار گرونتره بشه و جنس ها گرونتر
وگرنه پارسال این موقع با این پول اخرین مدل رو ادم میتونست تهیه کنه
اخطار : از قراردادن چنین امضاهایی به شدت خودداری کنید .
کاربر شهرسختافزار
کسی نبود در مورد مشخصات تلوزیون راهنمایی کنه؟
اخطار : از قراردادن چنین امضاهایی به شدت خودداری کنید .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks