مرسی از رهنمایی شما
حرفتون کامل درسته

ولی اخه ادم تو این وضع اشفته میترسه دلار گرونتره بشه و جنس ها گرونتر

وگرنه پارسال این موقع با این پول اخرین مدل رو ادم میتونست تهیه کنه