شما برای یادگیری بخش مکانکی ماشین های اداری حتماً پیش یه تعمیرکار برو آموزش ببین و تجربه کسب کن در نهایت بخش الکترونیک رو به کس دیگری واگذار کنید
کاربر شهرسختافزار
شما برای یادگیری بخش مکانکی ماشین های اداری حتماً پیش یه تعمیرکار برو آموزش ببین و تجربه کسب کن در نهایت بخش الکترونیک رو به کس دیگری واگذار کنید
M3RS4D 50062 (18-04-15), tanshat (18-04-15), علی حسنی (18-04-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks