درود
من يه روشي واسه خودم دارم
از سيستم انقد برق ميكشم تا سيستم آن استيبل بشه هنگ كنه يا ريست بشه بعد از روي كنتور توان مصرفي سيستم رو حساب ميكنم (تو آخرين حالتي كه هنگ نميكرد)و ميگم اين پاور انقدر توان ميتونه بده
کاربر شهرسختافزار
درود
من يه روشي واسه خودم دارم
از سيستم انقد برق ميكشم تا سيستم آن استيبل بشه هنگ كنه يا ريست بشه بعد از روي كنتور توان مصرفي سيستم رو حساب ميكنم (تو آخرين حالتي كه هنگ نميكرد)و ميگم اين پاور انقدر توان ميتونه بده
ripek (13-01-10)
کاربر شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MicroSystem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
روش شما که خیلی عجیب اما بر فرض درست بودن این روش چیزی که شما می فهمید اینه که توان پیک پاور شما چقدر خوب این توان که روی همه پاور ها می زنند دونستن اون انقدر مهم نیست که ادم پاور رو تست کنه مهم این که آدم بدون وقتی یک سیستم داره کار میکنه برقی که به قطعات میرسه چگونه است شاید حتی از مقدار برق هم این چگونگی مهم تر باشه چون اگر این مقدار نواسانات زیادی داشته باشه که تکلیف معلوم یا سیستم ریست میشه یا پدر یکی از قطعه ها در می یاد ولی اگر نوسانات در حد بالا نباشه آروم و بی صدا پدر قطعه رو در میاره و به مرور قطعه از بین میره اونوقت که کسی اصلا به پاور هم شک نمی کنه مهم اینه که ادم بدونه چه پاوری و با چه قدرتی با چه کیفیتی برای چه سیستمی می تونه توان مطمئن و با کمترین نواسانات رو تامین کنه.
Hamid2547 (28-12-09), MicroSystem (27-12-09), ripek (13-01-10)
کاربر شهرسختافزار
نخير پيك نيستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hapalii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ريل هست چون تست روحداقل تو 10 دقيقه انجام ميدم
مثلا يه پاور پاسكال 500 با اين روش من توان واقعيش 160 وات بود
ripek (13-01-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks