این کیس کاملا شبیه به cooler master 690 هست. همونطور که دوستمون اشاره کرد.
اگر این هم خنک کنندگی cm690 رو داشته باشه خیلی خوبه چون من خودم 690 دارمو کاملا
قبولش دارم
این کیس کاملا شبیه به cooler master 690 هست. همونطور که دوستمون اشاره کرد.
اگر این هم خنک کنندگی cm690 رو داشته باشه خیلی خوبه چون من خودم 690 دارمو کاملا
قبولش دارم
AMD>INTEL (03-11-09), Amir-Miri (02-10-09), D J V A H I D (08-12-09), faramarzd (02-10-09), J.Omrani (03-10-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks