سلام
اگر به قطعات آسیب نزند. مهم نیست. آسیب میزند؟
این سیستم ا مادربورد ایسوس و پاور گرین باز هم تو HWMonitor شاخه 12 ولت میزنه 7 ولت
تو سیتسم قبلی که قدیمی بود هم میزد 4 ولت
نرم افزار خطا داره؟
کاربر شهرسختافزار
سلام
اگر به قطعات آسیب نزند. مهم نیست. آسیب میزند؟
این سیستم ا مادربورد ایسوس و پاور گرین باز هم تو HWMonitor شاخه 12 ولت میزنه 7 ولت
تو سیتسم قبلی که قدیمی بود هم میزد 4 ولت
نرم افزار خطا داره؟
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks