نمیشه 4 پین رو وصل کنم جای 8 پین (مین کاماندو ایسوس- میخوام یه ذره هم اور کنم)
همینجوری که نصب کردم و روی لوله های رادیات رد میشه مگه ایرادی داره یا نه
کاربر شهرسختافزار
نمیشه 4 پین رو وصل کنم جای 8 پین (مین کاماندو ایسوس- میخوام یه ذره هم اور کنم)
همینجوری که نصب کردم و روی لوله های رادیات رد میشه مگه ایرادی داره یا نه
J.Omrani (11-01-10)
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks