به نام آنکه جانشین همه نداشتن هاست
امید جان؛برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام،
این خمیرها انشاا.. تا اواسط بهمن ماه به بازار عرضه خواهند شد. (اگر انشاا.. مشکلی از نظر ترخیص و ... به وجود نیاید)
دوست خوب من؛برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط lorn برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام،
همانطور که پیشتر عرض نمودم، انشاا.. به زودی مشکل گمرک و ترخیص این کولر حل می شود و تا اوایل هفته آینده به بازار عرضه می گردد. دوستانی که در نمایشگاه تهران حضور داشتند، شاهد بودند که یک روز قبل از شروع نمایشگاه (یعنی دوم آذر ماه) کانتینر این کولرها و کیس Acrylic به گمرک سیرجان رسیده بود اما هنوز با گذشت بیش از یک ماه، مشکلات مربوط به گمرک و ترخیص این کالا مرتفع نشده است. امیدوارم با همکاری مسئولان محترم گمرک، به زودی شاهد ترخیص این کانتینر باشیم.
دوست خوب من؛برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط am2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام،
اگر ملاک کار را بر تعمیر یک پاور بگذاریم ، از نظر ما تمامی پاورها قابل تعمیر هستند. چرا که قطعات یدکی تمامی انها را موجود داریم. اما اگر ملاک کار را بر تعمیر و برگشت محصول به شرایط استاندارد و با هزینه معقول بگذاریم، (در مورد پاورهای خارج از گارانتی) شرایط متفاوت است. یعنی در برخی موارد ممکن است هزینه تعمیر یک قطعه خارج از گارانتی ، معادل یک سوم قیمت مدل نوی همان قطعه شود یا ممکن است آسیب دیدگی برد به گونه ای باشد که شرایط کاری قطعه را حتی پس از تعمیر با مخاطره روبرو سازد. معمولا در اینگونه شرایط ، تعمیر قطعه به صلاح نیست. اما اگر چنین شرایطی برای یک قطعه دارای گارانتی پیش آید، شاهد تعویض ان قطعه خواهیم بود.
ابتدا از لطف شما سپاسگزارم. اما توجه فرمایید که هر گارانتی دارای شرایط کاری خاص خود است. ممکن است برخی این شرایط را ناعادلانه و برخی عادلانه قلمداد نمایند. گرین هم مانند سایر شرکتهای محترم داخلی، سعی می کند که مصرف کننده از خدمات ارائه شده راضی باشد اما قطعا نمی توان همه را راضی نگاه داشت. متاسفانه در کشور عزیز ما، بیشتر نواقص کار دیده و بیان می شوند. در نهایت از اینکه زحمت تشریح واقعه را کشیدید از شما سپاسگزارم و امیدوارم با اینگونه حرکتهای تشویقی شما مصرف کنندگان عزیز، شاهد ارائه خدمات بهتری از طرف شرکتهای داخلی باشیم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط am2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تقدیم احترام








پاسخ با نقل قول
Bookmarks