محمد جان ساسان میگه با رایتر هم تست کرده یعنی دو دستگاه. پس اختلال هست . یکاری بکن. یکی از درایوهاتو دیسیبل کن و بعد از ریستارت ازول تست کن. با dma هم ور برو تو بایوس
حق آب و گل داره
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks