برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed25 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آره داره !!!
کاربر شهرسختافزار
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed25 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آره داره !!!
کاربر شهرسختافزار
قيمتاش چجورياست؟
کاربر شهرسختافزار
بچه ها اين سامسونگ 223 منو اخفال ميكنه برم بگيرم!!!.راستي لايتان 22x داره؟
عضو VIP شهرسختافزار
معمولیش 29 و ساتاش 31 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
22x داره . . . من رفتم بگيرم گفتن هنوز تو ايران نيومده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Surpriser برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر از دوستان كسي اطلاعي در مورد انواع رايترهاي 20x لايتان كه قابليت لايت اسكريپ هم داشته باشند و فرقهاشون بگه ممنون ميشم. من تو سايت لايتان سه مدل پيدا كردم كه همگي ساتا بودند و لايت اسكريپ هم داشتند و 20x هم بودند ولي نفهميدم چرا با مشخصات يكسان مدلهاشون باهم فرق ميكرد.
D J V A H I D (14-10-08)
کاربر شهرسختافزار
سلام اميد جان.راستش منم سامسونگ داشتم و اصلا داضي نبودم.مثلا درش خود به خود باز ميشد ولي مسعله اينه كه روي بعضي از دي وي دي هاي لايتان يا ... برد سوني و بردهاي مختلف ميزارند و امثال اين.بنابراين نميشه گفت lg خوبا يا liteon خوبه يا نه!راستي ديروز هرچي زنگ زدم بر نداشتي!كارت داشتم.
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Surpriser برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدکاملا این حرفایی که شما میزنی درسته و به شخصه خودم تجربه کردم اونارو... فقط تنها مارکی که بردش هم مال خودش بود یکی گیگا بایت... یکی هم پلکستور بود !!! که در حال حاضر خودم گیگا دارم و خیلی هم ازش راضیم !!! فکر کنم بالای 600 تا انواع سی دی یا دی وی دی باهاش رایت کردم. خوب بوده !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
|
|
6 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 6 میهمان)
Bookmarks