اينجا رو هم يه نگاه بنداز ضرر نداره.
البته علمي كه نيست.
کد:http://lioncomputer.ir/index.php?action=news&&id=245
اينجا رو هم يه نگاه بنداز ضرر نداره.
البته علمي كه نيست.
کد:http://lioncomputer.ir/index.php?action=news&&id=245
آخرین ویرایش توسط arash79 در تاریخ 31-08-10 انجام شده است
germ (31-08-10)
آرش جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash79 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به هر حال زحمت کشیدن ، زمان گذاشتن و این تست رو انجام دادند
اگر در این تست نقطه ضعفی میبینید جا داره اون رو بهشون اعلام کنید
ولی اینکه لینک میدید و به همین راحتی قضاوت میکنید از دید بنده اصلا جالب نیست
arash79 (31-08-10)
کاربر شهرسختافزار
سلام گول اين دي وي دي رايتراي گرونو نخورين نميگم خوب نيستن ولي تا benq وجود داره به جز اين مارك خريدن اشتباه محضه البته اگه گيرتون بياد كه بعيد ميدونم
يه بار گفتم ديگه تكرار نميكنم اگه پولتونو دوس دارين برين benq بخرين اگه هم ميخواين پولتونو حروم كنين ماركاي ديگه بخرين از من گفتن بود و از شما نشنيدن خود دانيد
حتما مال شما يا تقلبي بوده سرت كلاه گذاشتن يا از همون روز اول مشكل داشته من كه الان يك سال و نيمه دارمش فقطم همين دي وي دي رايتر benq رو دارم يعني دي وي دي رم ندارم ازش براي دي وي دي خواندن استفاده ميكنم رايتم ميكنم ولي ضعيف نشده و سرعت رايت سي دي و دي وي دي با اون به مراتب بالاتر از بقيه ماركا هست حالا ميخواين باور كنين ميخواين نكنين در ضمن بهتره زيادم دنبالش نگردين چون به اين راحتي گيرتون نمياد كلا تو ايران چيزي كه بدرد نميخوره فراوونه و چيزي كه خوبه كمياب در حالت كلي گفتم البته مسايل ديگه اي هم تاثير داره
هركسي اومد و نظرشو گفت ديگه فكر ميكنم مخاطب بتونه تشخيص بده كدوم مارك بهتره به عهده ي خودش ميذارم ديگه بحثو تموم ميكنم چون هر كي ميخواد بياد از مارك خودش تعريف كنه
اين براي بار آخر كه ميگم اگه ميخواين پول زيادي بدين بدين ماركاي گرون قيمت بگيرين كه فقط پول اسمشونه بهترين دي وي دي رايتر فقط benq اگه يه دي وي دي سوزوند من سرمو ميدم در ضمن سرعت رايت اون نسبت به بقيه ماركا به مراتب سريع تره مثلا با سرعت 16 قشنگ 30 ثانيه زودتر از ماركاي ديگه رايتش تموم ميشه با كيفيت بالا
با سلام شما درست ميفرماييد ولي من جواب اون كسيو كه گفت مشكل داره با benq رو دادم و اينم بدونين ماركاي معروف خيلي زودتر افت كيفيت ميكنن و تقلبيه اونا زياد ميشن منظورم همين ماركاي گرون قيمتم هست من دليل اينكه ميگم بدون شك benq بهترينه اينه كه اولا خيلي كميابه دوما خيلي معروف نيست و طرفدار نداره در نتيجه امكان تقلبي بودن اون كم ميشه مثلا asus لايتون و خيلي ماركاي ديگه مطمين باشين الان همشون تقلبين شكم نكنين و ما يه بار يه سوني باز كرديم ديديم همون لايتون بود اصلا و فقط قابش فرق ميكرد يعني داخلش نوشته بود لايتون من ديگه وقت ندارم بيام توضيح بيشتري بدم هركسي خودش فكر داره و بايد بتونه تشخيص بده چي خوبه و چي بده خوددانيد هركس آزاده بره هر چي دوس داره بخره يا علي
sُلام ظاهرا داره بحث به يه جايي ميرسه بله اين سليقه اي هم هست ولي تو رنج قيمت معمولي با هر سليقه اي هم كه باشيد benq بهتر از آب در اومده اگه ميخواين ازون يه ذره بهتر باشه برين پول 2 برابر بدين plextor بگيرين با تشكر رامين بحث در همين جا تموم ميشه ديگه تاپيكو ببندين و پي ام ندين چون فايده نداره
D J V A H I D (31-08-10)
کاربر شهرسختافزار
از چه بابت اینو میگید؟
کاربر شهرسختافزار
از این بابت که 5ماه نیست خریدمش در حد جت صدا میده درشم که گیر میکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mahddi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باید دور خیز کنی با لقد بری تو درش تا بیاد بیرون LOL
Labyrinth (03-09-10), mahddi (03-09-10), mohammad1985 (06-09-10)
عضو VIP شهرسختافزار
ماشاا... از بابت صدقه سر سازگار ارقامه ، قبلاً خیلی خوب گارانتی میداد اما الان چی ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir.45 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دقیقا منم این مشکلو با سی دی رایتر سی دی رام و دی وی دی رایتر سامسنگ داشتم !!! ولی گوش شیطون کر تا حالا نه خودم نه برای سیستمهایی که براشون دی وی دی رایتر سونی بستم این مشکل پیش نیومده !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir.45 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DX400
من این اقدام رو هرچی هم که باشه عالی میدونم و همین که خواستن کمک کنند خودش کلی هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash79 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
arash79 (31-08-10), D J V A H I D (31-08-10), koorosh kabir (03-09-10), nima_hl (31-08-10)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Labyrinth برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حق با شماست من پستمو ويرايش كردم. ولي بنظر من اولين كاري كه يك رايتر خوب بايد انجام بده(همونطور كه اسمش روشه) رايت باكيفيته. نه اينكه مثلا ميتونه فلان ديويدي خشدارو بخونه يا نه!
ايكاش وقتي همچين منبع خوبي از تمام رايترها در اختيار داشتن بيشتر وقت ميزاشتن تا خواننده هم ميتونست به نتيجهگيري بهتري برسه.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks