مگر بنده گفتم بد یا ضعیفه؟!

در هر صورت صاحب اختیارید.
بالاترینشو محاسبه نکردم مثلا تو باس 2400 جی اسکیل ضعیفتر از کینگ بوده ولی گرونتره ؟