این مقدار 3.25 دلیل داره .ویندوز 32 بیتی نمیتونه 4 گیگ را پشتیبانی کند . ماکزیمم 3.2 گیگ میزنه
ویندوزتون 64 بیت نیست
این مقدار 3.25 دلیل داره .ویندوز 32 بیتی نمیتونه 4 گیگ را پشتیبانی کند . ماکزیمم 3.2 گیگ میزنه
ویندوزتون 64 بیت نیست
ارمین خان (01-07-15)
کاربر شهرسختافزار
نه داداش سیو دو هست در حال حاظر اما شصتو چهارم نصب کردم همون 3.25 زده بود مقداره رم رو.مشکل از سیو دوشصتو چهار نیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط ارمین خان در تاریخ 01-07-15 انجام شده است
نه عزیز سون سرویس پک 1 64 بیتی نصب کنید . محال ممکنه همین مقدار رو بزنه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ارمین خان برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک شات از برنامه cpu-z قسمت مموری بگیرید تا نشون بدم بهتون که 4 گیگ رم نصب شده روی سیستم شما .
کلا در 32 بیتی ماکزیمم 4 گیگ هست ولی مقداری از منابع رم توسط سیستم عامل و گرافیک و موارد دیگه اشغال میشه.
ارمین خان (01-07-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks