با سلام
رمهاي dominator با مدل xms3 يا ساير مدلها ( اصلا مدل ديگه اي هست يا نه )از برند corsair چه تفاوتي دارند
با تشکر
کاربر شهرسختافزار
با سلام
رمهاي dominator با مدل xms3 يا ساير مدلها ( اصلا مدل ديگه اي هست يا نه )از برند corsair چه تفاوتي دارند
با تشکر
Comodo Internet Security
کاربر شهرسختافزار
دوست عزيز. XMS3 در رمهاي Corsair بيانگر سري DDR3 هست. اما همونطور که هر برند رم غير از سريهاي معمولي يکسري رمهاي حرفه اي با چيپ ها و بردهاي کيفيت بالاتر مي سازه که قابليت اورکلاک بيشتري هم دارند شرکت Corsair هم سري حرفه اي داره که به Dominator معروفند.
سوالي بود در خدمتم.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks