سلام. نوسانات برق و جریان نامتوازن ( که معمولا توسط پاورهای بی کیفیت ایجاد میشه) هم میتونه از دلایل ایجاد بد سکتور باشه.
کاربر شهرسختافزار
سلام. نوسانات برق و جریان نامتوازن ( که معمولا توسط پاورهای بی کیفیت ایجاد میشه) هم میتونه از دلایل ایجاد بد سکتور باشه.
armagedon (13-01-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks