بهنام جان منظورت از خروجی مانیتور چیه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من مانیتورم ال سی دی سری سپید فام ال جی هست
عضو VIP شهر سختافزار
بهنام جان منظورت از خروجی مانیتور چیه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من مانیتورم ال سی دی سری سپید فام ال جی هست
****************
کاربر شهرسختافزار
تلويزيون جديدا مثلا تلويزيون LCD ورودي مانيتور را هم دارند !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_MaX برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خب منظور ايشون هم همين پرت مانيتوره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
افرین به این عضو!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks