zotac gt 240 هست و روی 60 هرتز تنظیمه
البته قبلا هم روی 60 بود ولی لرزش نداشت
کاربر شهرسختافزار
zotac gt 240 هست و روی 60 هرتز تنظیمه
البته قبلا هم روی 60 بود ولی لرزش نداشت
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks