خیلی ممنون. خوشحالم کردی داداش و از انتخابم خوشحالم. چون کارت واقعا خنک و بی صدایی هست. (من به صدا خ حساسم). بدم میاد کیس کامپیوترم صدای هواپیما بده. میخوام همیشه تو سکوت باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks