رفیق دمای cpu خیلی بالاست . احتمالا فن یا خوب بسته نشده یا خمیر فاسد شده . هر چه سریع تر یک فکری براش کنید.در آستانه سوختن پردازنده
کاربر شهرسختافزار
درایور چیپست هم به آخرین نسخه موجود در سایت ایسوس آپدیت شدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینم اسکرین شات HWMonitor
99366577535743517533.jpg
Last edited by Mahyar.sfi; 27-06-14 at 18:03. Reason: آپدیت چیپست
کاربر شهرسختافزار
چقدر باید باشه؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دما واقعا بالاستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by Mahyar.sfi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دمای نرمال بدون کارکرد سیستم 35 درجه هست و تو بازی حداکثر 55برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (27-06-14), Mahyar.sfi (28-06-14)
کاربر شهرسختافزار
تا الان که همه راه ها رو تست کردم امروز هم خمیر سیلیکون CPU رو عوض کردم
و برنامه 6Engine مادربرد هم ریختم که کنترل بهتری روی کنترل فن ها داشته باشه
ببینم نتیجه چی میشه
*MoJtAbA* (28-06-14), Mahyar.sfi (28-06-14)
|
|
کاربر شهرسختافزار
اسکرین شاتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
82447996806575149465.jpg
الان این درجه حرارت با دیروز فرقی نکرده دما هنوز بالاست .
buffalo100
بگیرید . این فن استوک شما یا درست نصب نشده یا مشکل دارد
buffalo100.jpg
*MoJtAbA* (29-06-14)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks