اگر اشتباه انجام بشه باید حداقل 100 تومن هزینه کنید . اگر مشکلی نداری انجام بدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javaheri69 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر اشتباه انجام بشه باید حداقل 100 تومن هزینه کنید . اگر مشکلی نداری انجام بدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javaheri69 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Aaron Swartz (05-06-16), javaheri69 (05-06-16)
کاربر شهرسختافزار
خب به عهده خودم.میشه بگید چه طور اپدیتش کنم؟؟؟فرقی هم میکنه اپدیت بشه مانیتوتر یا ن؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیر فرقی نمیکنه . درایور نیست که نیاز به اپدیت داشته باشه .چون دیدم با این برنامه فریم ویر دستگاه رو خراب کرده باشن . بعد خیلی از مونیتورها هم فریم ویرشون کم پیدا میشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javaheri69 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Aaron Swartz (05-06-16), javaheri69 (05-06-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks